kolmapäev, 16. mai 2018

Minu Leedu praktika kokkuvõte

Tegin mitmeid erinevaid tooteid. Sain teha  minipitsasid, kaneelirulle, viineripirukaid, ja palju muud.
Sain teha ainult pagaritooteid.
Iga tööpäev algas kell kaheksa hommikul ja lõppes siis, kui tööd tehtud said. Tööpäeva jooksul andsid teised töölised mulle maitsa erinevaid tooteid ja peaaegu iga päev andsid nad mulle töö kõrvale kas kohvi või mingit muud jooki. Lõuna oli koha peal, iga päev oli supp.
Töölised on seal kohvikus väga toredad ja sõbralikud.

Mind võeti seal kohe vastu. Mulle näidati paar korda tööd ette ja siis ma pidin iseseisvalt hakkama saama. Kuni praktika lõpuni pidin täiesti üksinda tegema kaneelirulle. Imestan, et ma pole selle aja jooksul ühtegi korda midagi kehvasti teinud.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu Leedu praktika kokkuvõte

Tegin mitmeid erinevaid tooteid. Sain teha  minipitsasid, kaneelirulle, viineripirukaid, ja palju muud. Sain teha ainult pagaritooteid. Ig...